آبتین باور یک رویا

شرکت در کلاسهای بارداری و مجلات بارداری

1392/2/6 19:13
476 بازدید
اشتراک گذاری

یه سری کلاسهای بارداری و آمادگی برای زایمان روشرکت کردم و یه سری ورزشهای بارداری رو انجام می دادم که خیلی هم زود خسته می شدم ،کلی کتاب درباره روش تربیتی و آموزش نگهداری از نوزادان و...می خونم درسخوان،تو اینترنت در باره بازی های هوش و اسباب بازیهای که برای نی نی ها مفیده می گردم که اسباب بازیهای که می خرم به دردت بخوره ، بابایی هم مجله شهرزاد و کودک من و نی نی + می خره که من از عکس بچه های توی مجله  دلم ضعف می ره انقدرکوچکن که هنوز شکمشون بزرک و بدنشون پره از کرک و مو خیلی بامزن ،اون موقع است که همش تو رو تو ذهنم مجسم می کنم و طاقتم لبریز می شه  و دوست دارم هر چه زودتر اون صورت زیباتو ببینمت و لمست کنم و بغلت کنم بغلو با بوت مست بشم و بوست کنم بوس.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)