آبتین باور یک رویا

خرید سیسمونی

1391/10/5 18:39
299 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ، عزیزم ، از وقتی جنسیتت معلوم شده دیگه شروع کردیم به خرید سیسمونی ، بعضی وقتا با مامان سودی می ریم خرید بعضی وقتا با بابایی ، وارد سیسمونی  فروشی هام که می شم انقدر تنوع وسیله های نی نی زیاده که دیگه دلم ضعف می ره و دوست دارم همه رو بخرم ،خلاصه حال و هوایی داره این روزا ، یکمم به لطف تو حالت تهوعم بهتر شده و می تونم حسابی بگردم آخه مامانی خیلی وسواس داره تموم سیسمونی های کرج و و تهرانو  برای تخت و کمدت گشتم ،بابایی هم هروقتی میاد خونه دستاش پره از وسایلی که برای تو خریده اول می گه بشین چشماتو ببند و بعد یکی یکی باز می کنه خدا می دونه وقتی منتظر می شم چقدر ذوق می کنم و تو دلم خالی می شه تاهر کدوم از وسایل کوچولو موچولوتو ببینم ، باباییم لذت می بره ، وای خدای من ، ممنون که این لحظه های شیرینو نصیبم کردی واقعا ممنونم .

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)