آبتین باور یک رویا

تعیین جنسیت در 13 هفتگی

1391/9/26 17:0
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی که سونو غربالگریم تموم شد گفتن که الان  آقای دکترمیاد برای تعیین جنسیت ، مثل اینکه دکتر اصلیشون بود البته ایشون سونو های سه ماهه دوم رو انجام می داد ،من اصلا فکر نمی کردم که نزدیکه سه ماهگیم بشه جنسیتو تشخیص داد همه سونو گرافیا این کارو انجام نمی دادندبه خاطر همین خیلی هیجان زده شدم ترسوبدون آمادگی بود به مامانم نگاه کردم دیدم اونم منتظر جوابه ،قلبم تند تند می زد لحظه خاصی بود روند زندگی ما رو تغییر می داد بلاخره دختر و پسر هر کدوم ویژگی های خاص خودشونو دارن و زندگی پدر و مادر براسا س اون شکل می گیره ،هر پدر و مادری دوست داره فرزندش صحیح و سالم باشه مخصوصاجنسیت  بچه اول  خیلی فرقی نداره خونواده هامونم انصافا اصلا حرفی در این باره نمی زدن ، راستش من از وقتی یادم می اومد با دختر بچه ها بیشتر جوربودم، اونم به خاطر لباسای قشنگشون و ناز و عشوشون و... راستش فکر می کردم پسر بچه ها خیلی شیطون و بی احساسند ( البته بعدها فهمیدم که چقدر اشتباه کردم )، خلاصه زمانی که دکتر آماده بشه تا جوابو بگه من تو اون فرصت کم ،از خدا خواستم که هر چیزی که خیره همون  بشه و هر جنسیتی داشته باشه مهم نیست مهم اینکه ما بتونیم از پس تربیتش بربیام و عاقبت به خیر بشه و لی نمیدونم چرا مطمئن بودم پسره؟ انگار محبت پسرخیلی تو دلم افتاده بود اصلا فکرشو هم نمی کردم ، تو رویا خودم غرق بودم که آقای دکتر همین طور که ایستاده بود بعد از چند ثانیه با صدای که انگار خیلی مطمئنه گفت پسره ، وای نمی دونی چه قدر ذوق کردم به مامانمم یه لبخند زدم، دیگه جنسیت گوگو لیمو می دونستم ،مامانم گفت که حالا به کسی نگو چون صد در صد نیست بعد اگه اشتباه گفته باشن یه جوریه ،من طاقت نیاوردم فورا رفتم طبقه اول ، پرسیدم این تعیین جنسیت صد در صده گفتن نه ولی تا حالا اکثرا همون چیزی که گفتن تا نود درصد درست بوده و بعدش راهی کرج شدم .

این جا پسری مامان بابا شدی

                                                   

پسندها (2)

نظرات (1)

عباس پدر مهربان
6 فروردین 94 10:15
امید وارم پسر تون فرزندی زیبا و خوشگل و خوش اخلاق باشه