آبتین باور یک رویا

سونو گرافی غربالگری سه ماهه اول

1391/9/26 13:16
2,530 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه به ماه سوم نزدیک می شدم دکتر که رفتم گفت باید آزمایش غربالگری سه ماهه اول روانجام بدم برای اینکه از سلامتی بچه و یا زبونم لال اگه جنینی ناهنجاریهای کروموزومی و ...داشته باشه زودتروالدین خبر دار بشن ، اون موقع  13w+2d بود که بعد از کلی تحقیق ،آزمایشگاه و سونو گرافی نسل امید که تو تهران جهان کودک  بود (مرکز پزشکی جنین) رو انتخاب کردیم چون می گفتن بهترین مرکز تو ایرانه زنگ زدم وقت گرفتم ، همسری خیلی اصرار کرد که با ما بیاد ولی من گفتم لزومی نداره یه سونو سادس تو کار داری نیا با مامیم میرم ولی انقدر بعدش پشیمون شدم که نگوچون خیلی باحال بود، 5 ساعت طول کشید یه ساختمون 5 طبقه بود که همش از این اتاق به اون اتاق می رفتیم ، اول اطلاعات تکمیلی گرفته شد بعد با مشاور ژنتیک صحبت کردم و یه سری سوال پرسید و اتاق دیگه ازم خون گرفتن بعد طبقه دوم رفتیم فشارمو گرفتن و بعد سالن غذا خوری رفتیم و ناهار خوردیم و تو سالن دیگه منتظر موندم تا نوبتم بشه که 2 ساعتی طول کشیدو بلاخره نوبتم شد با مامانم داخل یه اتاق شدیم که دیزاینی داشت که خیلی به آدم آرامش می داد ولی نمی دونم چرا من انقدر استرس داشتم روی تخت دراز کشیدم و خانم دکتر شروع کرد به سونو ، وای نمی دونی چه لحظه ای بود از تلویزیونی که جلوم بود بلاخره نی نی مو خیلی واضح دیدم باورم نمی شد تو 3 ماهگی انقدر بشه راخت اعضای صورت و بدنشو تشخیص داد، حتی بینیشم کامل دیدم ستون فقرات و ... هنوز پاهاش کامل رشد نکرده بودن وای خدای من انقدر ذوق زده بودم که اون لحظه واقعا مادر شدنو حس کردم وخدا رو با تمام وجود حس کردم  همچین ترسیدم که یکمی موقع سونو احساس درد کردم دکتر گفت چقدر استرس داری ، رحم رو صورت جنین اومده حتی تو عکسم نشون داد.

اگه کمی دقت کنید سر و اجزای صورت معلومه قربونش بره مامان

 

     

                                       

چون سونوش خیلی دقیق بود یکم طولانی بود ، بعد وسطا ش یه شیرینی بهم دادند که فتقلیمون تکون بخوره و من کمی آروم بشم سری دوم جریان خون وصدای قلبشو برام گذاشت اینجا بود که واقعا دوست داشتم دست همسریو می گرفتم کلی افسوس خوردم که چرا نذاشتم بیاد چون خیلی لحظه شگفت انگیزبود.

 

      محبت  قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست  محبت

                      

 

پسندها (1)

نظرات (0)