آبتین باور یک رویا

تعیین روز زایمان

1392/3/12 22:10
603 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه 2 هفته مونده بود به زایمانم ، نوبت دکترم هفته ای یک بار شده بود آخرین سونو رو تاریخ 93/3/10 انجام دادم و برای چکاپ رفتم  که روز زایمانم رو تعیین کنم اون موقع تو گلم 38w +3d بود ،که تا زایمانم تقریبا 39 هفته کامل می شی که بهترین زمانه ،طبق سونو موقع زایمان طبیعی 1 تیر بود ولی خوب من تصمیم به سزارین گرفته بودم و به دکترم هم گفتم می خوام تاجایی که امکان داره نزدیک زایمان طبیعیم عملم باشه تا نی نیم رشدش کامل باشه دکترم گفت که اشکالی نداره فقط اگه یه موقع کیسه آبم پاره شد با منشی  تماس بگیرم و اون زود خودشو به بیمارستان می رسونه ،و بعد درمورد بی حسی یا بیهوشی  با هم صحبت کردیم که گفت که از بی حسی خیلی بهتره ،و از سوزنای بسیار نازک برام استفاده می شه و هم دردم بعد از عمل کمتره و هم تو هشیار تری و برات ضرری نداره منم بعد از کلی تحقیق کردن بی حسی و انتخاب کردم ،تاریخ 93/3/27  هم تعیین شد برای زایمانم به دکترم گفتم نمی شه یه ذره دیرتر بشه و تو تیر ماه بیفته گفت که ممکنه درد زایمانم شروع بشه منم ترسیدم آخه راستش دوست نداشتم خرداد ماه به دنیا بیای چون شنیده بودم خردادی ها دو شخصیت دارند البته تو در هر شخصیتی باشی عشق مامانی و اینا همش حرفه ،تازه با بابات و دایت ماه تولدت یکی میشه و اونا هم خیلیم با حالن ،تو این دوهفته یکم زیر شکمم درد می کرد راستش می ترسیدم نکنه زایمانم شروع بشهترسو هر روزو با کلی دعا کردن  روزمو می گذروندم .بیمارستان خصوصی کسری رو هم برای زایمانم انتخواب کردم ، بابایی هم تو همین بیمارستان به دنیا اومده بود آخه در حال حاضر فقط تو کرج این بیمارستان خوبه ، البته بیمارستان تخت جمشید هم بود ولی متاسفانه هنوز کاملا ساخته نشده بود ،بابایی می گفت که بریم تهران ولی هم دکترم تهران نمی اومد و هم من یکمی ترسو بودم دوست نداشتم با بخیه هام این همه راهو بیام و برای کسایی که می خوان بیان عیادتم رفت و آمدم سخت باشه .

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)