آبتین باور یک رویا

مرخصی استعلاجی

1391/9/5 8:0
368 بازدید
اشتراک گذاری

سال پیش تو قسمت اداری بودم  وکارم خیلی راحتربود  ، گرچه همیشه تدریسو دوست داشتم ولی با این حالم  سخت بود با 30 تا دانش آموز سر و کله بزنم  ولی از شانسم امسال حتما باید تدریس می گرفتم ،گرچه این دوران با بچه ها با اون احساسای بچگونشون کلی خاطرات خوب داشت ، ولی چون مسئولیت داشت و من مدام حالم بد می شد یکمی سخت گذشت  و من همش تو دفتر دبیران تو خودم بودم ، یه روز انقدر حالم بد بود که نیم ساعت بیشتر نتونستم تحمل کنم وبا گریه و حال بد از مدیرم اجازه گرفتم و سریع پیش دکترم رفتم اونم برام مرخصی  استعلاجی برای یک ماه نوشت منم به مدرسم خبر دادم و کلی خوشحال شدم که حداقل خونم و فقط نگرانیم برای دانش آموزام بود که چند روز بعد براشون موقتا یکی از همکارا رو  فرستاده بودند و یکم خیالم راحت شد و از فرداش برای روال اداری مرخصیم اقدام کردم که چقدر هم سخت بود همه این یه ماهشو بنده خدا مادرم دوندگی کرد ،3هفته بعد هم نوبت ویزیت از طرف دکترای تامین اجتماعی بود، کلی استرس داشتم تا مرخصیمو تایید کنن ، وقتی رفتم بدون هیچ معاینه ای مرخصی 1 ماهمو تایید نکرد گفت 2 هفته کافیه که من گفتم من سه هفته می شه که تو مرخصیم و گفت پس آخر هفته دیگه باید بری سر کار یکم ناراحت شدم ولی حداقل این مدت تو خونه بودم .آخر هفته که شدرفتم سر کارم وارد کلاسم که شدم باورم نمی شد بچه ها با تزیین بادکنک و شیرینی و کلی نوشته های زیبا خیلی سوپرایزم کردن خندونکچقدر این بچه ها احساسات لطیفی داشتن نمی دونستم انقدر به من وابسته شدن همچین منو بغل می کردن و و از معلم قبلی گله می کردن که خیلی خوشحال شدم دیگه همه جریانو فهمیدن بعد از اونم مدام در مورد نینیم که پسره یا دختر یا سوالای مختص سنشون می پرسیدن بعضی وقتام لباس یا پاپوش کادو می دادن ، دیگه به روال عادی کارم برگشتم و با حال بدم یه جوری سر می کردم .

پسندها (2)

نظرات (4)

دختربهاری
21 اسفند 93 10:43
----//---------██████ \\--\/--//-----██████ -\\-▌-//--██████████ --\\▌//----(▓)-----------(▓) ---\▌/----(▓)---◒►◒-----(▓) ----▌------(▓)---- = ----(▓) ----▌----------(▓)----(▓) ----▌-----(▓)----- ✺ -----(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌-(▓)--------- ✺ ---------(▓) ----▌--(▓)-------- ✺ --------(▓) ------------(▓)(▓)(▓)(▓)(▓) دوست خوبم سلام وب زیبایی دارید خوشحال میشم به منم سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودین حتما خبرم کنید منتظرتونم
عاطفه مامی آبتین
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون از نظرتون بله من موافقم و جسارت کردم شما رو تو لینک دوستانم اضافه کردم امیدوارم از این به بعد دوستانه خوبی باشیم .
فراخوان گروه انسانهای سبز GPG
21 اسفند 93 10:51
بنام خداوند جهان آفرین درود بر حماسه سازان ایران زمین بخوانید این جمله در گوش باد چو ایران مباشد تن ما مباد با عرض ادب، احترام حضور هم میهنان گرامی پیرامون پایان دوچرخه سواری به کلیه استانها "رکاب زدن 51 استان" در سال 1393 بدینوسیله به اطلاع شما بزرگواران میرساند در راستای گسترش هر چه بیشتر فعالیتهای انساندوستانه، زیست محیطی و بهره وری صحیح از منابع ملی در جامعه، تصمیم برآن است دور دوم دوچرخه سواری به 31 استان ایران را آغاز نماییم و از فروردین 1394 بمناسبت روز ملی خلیج پارس تعدادی از اعضای گروه از استانهای مختلف ایران دوچرخه سواری بسمت استان بوشهر را آغاز نمایند تا در تاریخ دهم اردیبهشت در این جشن فراملی شرکت نمایید. امید است با هم اندیشی بیشتر گامهای موثر در راستای گسترش فعالیتهای انساندوستانه و بهره وری صحیح از منابع ملی در این مرز و بوم کهن برداریم. بحران آب و محیط زیست جدیست، اهدای خون و اهدای عضو نجات انسانهاست. نام طرح: حامیان سرزمین سبز پیام: منابع ملی، تاریخی و حماسی یک کشور نشانگر فرهنگ، افتخار و ایثار یک ملت است هدف: دوچرخه سواری تا خلیج پارس جاویدان www.GPG.ir شما هم با ارسال این پیام بدوستان ما را یاری نمایید. با سپاس گروه انسانهای سبز با بازدید روزانه بالا آماده تبادل لینک با کلیه سایت ها و وبلاگ ها میباشد. جهت تبادل لینک به این آدرس مراجعه نمایید. http://gpg.ir/LINC
مامان آرمینا
24 اسفند 93 15:11
سلام عزیزم.منتظر عکسهای گل پسرتون هستم.اپه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم.خبر از شما.
عاطفه مامی آبتین
پاسخ
سلام دوست عزیز،تازه وبلاگو راه انداختم انشا.. به زودی به عکسم می رسیم ، من با اجازه شما رو جزءلینک دوستانم قرار دادم . م.فق باشید
مامان زهره
24 اسفند 93 16:03
سلام عزیزم میدونم لحظات سختی رو میگذرونی ولی باور کن بعد به آغوش کشیدن کوچولوت آنچنان به آرامش میرسی حس مادرانه غیر قابل وصف وهمه اینها برات شیرین میشه بهت تبریک میگم سال جدید رو بهت تبریک میگم امیدوارم در این سال بهمراه کوچولوی نازت روزهای خوب پراز سلامتی وشادی داشته باشی وبه راحتی زایمان کنی مامان خانم مراقب خودت باش
عاطفه مامی آبتین
پاسخ
فدای تو بشم انقدر خندیدم که نگو ،پسرم الان 20 ماهشه ولی چون من تازه وبلاگو راه انداختم دارم از روز اول شروع می کنم به نوشتن ، ببخشید که باعث سر در گمی شد خیلی عزیزیییییییییییییییییی